NAD, Nederlands Astmacentrum Davos - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Ilse Janssen - WaarBenJij.nu NAD, Nederlands Astmacentrum Davos - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Ilse Janssen - WaarBenJij.nu

NAD, Nederlands Astmacentrum Davos

Blijf op de hoogte en volg Ilse

02 Oktober 2014 | Nederland, Groesbeek

Zo daar is dan mijn eerste blog, nee niet over een te gave reis die ik ga maken maar graag wil ik jullie op de hoogte houden van alles wat ik ga beleven daar op grote hoogte in het Nederlands Astmacentrum Davos. Minstens net zo belangrijk voor nu is de reis er naar toe!

Het is nu al een aantal weken bekend dat Davos de plek wordt waar ik hopelijk echt kan gaan revalideren. Daarom ben ik druk bezig met alle voorbereidingen rondom Davos en mijn longrevalidatie. Voor de achterblijvers, familie, vrienden en de buurt is het minder duidelijk. Ze zien mij wel druk bezig met alle voorbereidingen. Maar waar ga ik nou heen?

Daarom hierbij de link.. voor iedereen die wil weten wat een opname in Davos precies is:

Alles is zogoed als gepakt, maandag 6 oktober vlieg ik samen onder begeleiding van een arts en verpleegkundige naar het NAD! En hoop op 7 of 28 december weer gezond en vol energie te landen op Schiphol!

• 02 Oktober 2014 - 09:51

Angela:

gaat goed komen Ilsje..
    Succes he & denk niet teveel aan dat healty eten daar.
    Ook voor jou hebben ze iets

• 02 Oktober 2014 - 11:03

Bianca:

Ilse
    Heel veel susses dat alles weer helemaal Goed mag komen.
    En geniet ook een beetje van de prachtige omgeving !
    Gr bianca

• 02 Oktober 2014 - 11:10

Petra:

Dat gaat helemaal goed komen hoor succes

• 03 Oktober 2014 - 03:55

Ron En Marijke:

We wensen je heel veel succes ilsie!
    We zullen je missen maar we gaan morgen eerst nog met heel de familie lekker uit eten.
    Tot morgen nog ff bijkletsen voordat jouw grote avontuur gaat beginnen.

• 04 Oktober 2014 - 18:40

Geertje :

Ha Ilse, heb je het kaartje gekregen? Ik had eigenlijk net op facebook gereageerd! Maar nog maals een hele goede reis en we hopen dat je er heel veel baat bij gaat krijgen en dat je het er ook zeker goed naar je zin gaat krijgen! Veel liefs! gr