Davos m'n lucht en m'n leven.. - Reisverslagen van Ilse Janssen - WaarBenJij.nu Davos m'n lucht en m'n leven.. - Reisverslagen van Ilse Janssen - WaarBenJij.nu

Davos m'n lucht en m'n leven..

De afgelopen tweejaar ben ik van astma patient opeens een patient met moeilijk behandelbaar astma geworden. Na veel lange en moeizame wegen vol ' nieuwe' medicatie, ziekenhuizen, ben ik voor longrevalidatie opgenomen in het Zwitserse Davos. Dit blog gaat over mijn leven in het NAD. De weg naar herstel is niet altijd makkelijk maar we gaan ervoor!!

Recente Reisverslagen:

05 December 2014

Een bewogen week

18 November 2014

Op de helft!

03 November 2014

Vandaag alweer 4 weken in Davos

14 Oktober 2014

De eerste week zit erop..

08 Oktober 2014

Postadres
Ilse

De afgelopen twee jaar ben ik van astmapatiënt opeens patiënt met moeilijk behandelbaar astma geworden. Na veel lange en moeizame wegen vol ' nieuwe' medicatie,prednisonkuren en ziekenhuisopnames ben ik voor longrevalidatie opgenomen in het Zwitserse Davos. Dit blog gaat over mijn leven in het NAD. De weg naar herstel is niet altijd makkelijk maar ik ga ervoor!

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7378

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 28 December 2014

Davos m'n lucht en m'n leven..

Landen bezocht: